Зрозумій мене без перекладача…

Ми часто стикаємося на наших заняттях необхідністю донесення значення тих чи інших слів і виразів. І нерідко у нас виникають проблеми з тим, щоб це зробити, не використовуючи переклад.

Хочу поділитися з Вами деякими порадами з власного досвіду щодо того, як доносити значення нових лексичних одиниць до своїх учнів НЕ використовуючи перекладацький метод.

Отже, ось пару прийомчиків:
- СИНОНІМИ – гарний спосіб розкрити значення слова. Наприклад, нам треба пояснити значення слова «pretty». Кажемо учню «beautiful» - і він розуміє, про що йде мова. 
- АНТОНІМИ – теж гарно працює цей прийом. Наприклад, невідоме слово для учня – «mean». Даємо йому «not generous». 
- SILENT METHOD – метод роз’яснення без слів. Показуємо слово жестом, мімікою, тілом…

Це лише деякі прийоми.